Tuesday, March 15, 2011

Update van de week

Heey,

Hier ben ik weer met een kort verhaaltje om julie te laten weten wat ik allemaal aan t doen ben. Vorige week ben ik weer begonnen met paaldansen! Eindelijk moet zeggen was zeer vermoeiend 1 1/2 uur van alles gedaan. En in mei heb ik een soort van examen en dan moet ik 2-3 minuten op een liedje een show doen dus wie weet hoe dat gaat dus daar moet ik nu voor gaan oefenen! Vanmiddag na school ga ik weer 1 1/2 uur. Ik bouw het langzaam op en hoop deze week 2 keer te gaan. Op Zaterdag hebben ze open lessen dus dan kan je gewoon binnen lopen en zelf oefenen dus ik hoop dat ik deze Zaterdag de kracht heb om dat te doen.
Voor de rest zijn we druk bezig op school, vandaag moesten we onze animaties inleveren ik zal ze ook op deze pagina posten onder 'animation' en dan kan je ze daar zien. Voor de rest moeten we 2 andere projecten inleveren binnen 2 weken dus daar moet ik nu hard aan werken. En dan hopelijk krijg ik dat op tijd af maar moet lukken. Voor de rest is t op t moment zeer lekker weer. Het weer wisselt heel erg maandag was t zalig weer zonnetje en 28 graden, en dan gister heeft het de hele dag geregent en vandaag schijnt de zon weer. Maar ja zolang de zon meer schijnt dan het regent vind ik het niet erg. Zaterdag hebben we high street party en het thema is disney. Het is een straat waar ze de hele dag feest hebben en iedereen gaat verkleed en je zuipt de hele dag :x haha Dus dat kan gezellig zijn. Ik heb nog geen outfit dus moet even wat groene kleren vinden ergens en er een jurk uit krippen want zoals je t niet zou verbazen ga ik als Tinkerbell! Als t allemaal gaat lukken met de groene kleren. Nou dat was t dan wel weer ;)

Love Irene!!!!!

No comments:

Post a Comment